Sema345 İnanmayacaksınız ama lavaboda yıkıyorum çok pratik oluyor 😂 küvetimizin tıpası kayboldu , tekrar yenisini almak yerine lavaboda yıkıyoruz kovaya su dolduruyoruz, altına havlu serip mis gibi yıkanıyor. Biraz büyüyüp sığmayınca duşakabinde havlu serip ordan devam edeceğiz, yani bazı şeyler şart değil kural değil herşey bi yolla uydurulabilir