Hanımlar salı sabah 04.00 da sezaryen doğum yaptım ama omzumda ve göğsümün altında bi ağrı var yattığım an nefesimi dahi kesiyor yatmazsam sorun yok ama yatarsam çok acı bi şekilde ağrıyor başta gazdan dolayı olabilir dedim ama gazda çıkardım hala devam ediyor böyle bişey yaşayan var mı