Tuse08 Selam arkadaşlar milli eğitim bakanının açıklamasını bekliyorum kasım sonu atama kontenjanları paylaşılacak denilmişti fakat henüz bir ses yok. Sizce kontenjanlar nasıl olur aranızda Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni var mi? Tahmini ne kadar kontenjan ayrılır ne düşünüyorsunuz
mehsima Merhaba ben geçen yıl atandım fakat bu yıl hâlâ takip ediyorum atamalari. Şu anda da Aralık’ta duyurulacak deniyor. İnşallah iyi bir kontenjan alırsınız,atanirsiniz. Fakat şu %50-50 muhabbeti çok can sıkıcı.
momssweet Ben edebiyat öğretmeniyim 🖐️2023 de hamileydim girmedim 2024 sınavına hazırlanacağım inşallah. 3 aylık bebeğim var nasıl olacak bakalım. Umarım iyi atamalar olur bizim için ücretli öğretmen saçmalığına son verilip🫠