Kızlar bebeğim bu hafta sürekli mızmız sürekli mızırdanıyor hiçbir şey demiyor gece yatarken birkaç kere bağırıyor ağlar gibi sonra susup tekrar uykuya dalıyor uyurken emekleyecek pozisyona geçiyor öyle uyuyor uykuya dalmakta çok zorlanıyor dalıyor uyanıyor tek başına durmuyor üç gündür bu şekilde yanındayken de ağlıyor sürekli kucak istiyor acaba atak dönemi olduğu için mi karnı tok uykusu yerinde çok güzel ilgileniyorum aktiviteler yapıyorum kakasını falan da yapıyor acaba diş çıkarttığı için mi yoksa atak haftasında olduğu için mi normal mi sizin bebekleriniz nasıl