38 geçmeyen ateş oluyor aşırı huysuz mutsuz bugünden beri anne anneme diye ağlayan Bi bebe… evde osanit tetagil verdim calpol verdim sancisina iyi gelsin diye.. birazdan karanfilli yag yapicam dolaba koyucamm ilk cocukda baya kullanıyordum da bu kadar sancı çekmedi ya bu dis beni bitirdi bugünden beri.. sağ dis patlamış koku gözüküyor sol taraf sis ve kırmızı mor gibi gözüküyor eller ağızda salya bu akşam çoğaldı.. 1 ay öncesi de böle bol ağlamalı değildi ama 2 gün süren ateş oldu üst azilari patlattı şükür. Ama bu alt dişler bizi baya zorlamak belli.. biri bana geçecek bunlar desin aallah için tek başıma gelircem yalnizlikdannn😮💨