asilhan_20 Kizlar bebeğim 34 haftalik 2 kg doğdu şuan 9 aylik 6.500 gr çok fazla yemiyor hep zorla ya ağzında bekletiyor yada aglayip başını çeviriyor meme reddini asamadim mama da günde 240 cc anca yiyor kendimi o kadar çaresiz hissediyorum ki 😔
handemiyy asilhan_20 gelişimi geride olduğu için raporlu mama başlatılması lazım dr söylemesi gerekirdi 3 aylık bebek kilosunda çocuk. Tamam küçük doğduğu için zaten ortalamaya bakmıcaz ama en azından 7,5 kg olması yeterli
Busra4598 asilhan_20 benımkı de 8 aylık 7 kilo minyon gören 5-6 aylık sanıyor cok arastırdım yedirdim yok olmuyo yese de almıyo cok hareketli ondan mı yoksa genetik mi (bende minyon ve zayıfım ) kilolu bebekleri görünce kafaya taktım ama sonra aştım sağlıklı ya o önemli üzülmemeye karar verdim
Sedaalya asilhan_20 yani farklı bir doktora da götürün isterseniz. Aslında hemen yazarlar kilosu düşük sonuçta bu aylarda bir tık daha fazla kilo alıyorlar. 1 yas sonrası kilo alımı az oluyor çünkü.
sedasayan1111 handemiyy abla benim bebek 3 aylık 5 kilo 200 gram ? 3 aylık bebek en azından kaç kilo olmalı içime daha da üzüntü çöktü
handemiyy sedasayan1111 kilosu fena değil ben 3,5 doğan bir bebeği ortalama alarak söyledim onu. Kaç kg doğdu sizinki
Denooomii Sedaalya kullandınız mı siz bu fortini ..16aylik bziimki 10.200cikti kıyafetle ama tartıya zar zor çıktı mama yerine bu nu severse yazarm dedi ama bilemiyorum nasıl bu nutricina muzlu çilekli vanilya hangisi iyi faydası varmı ki
sedasayan1111 handemiyy 3 kilo 390 gram doğdu şuan sağlık ocağında da kilo almazsa gelişim geriliği olur dediler
Sedaalya Denooomii kısa bir süre kullandık evet kilosu artmıştı ama sonra içiremedik ne yazık ki. Bu arada bebeğinizin kilosu çokta düşük değil. Bu mamaların içerisinde şekerde var. Yani mecbur kalmadıkça kullanılmamalı bence.