Merhaba bizim 3. Gün olmuştu. Gözü kapandı doktora acile gittik damla verdiler gazlı bezle temizliyorduk hemen açıldı gözü ertesi gün kendi doktoruna gittik yeni doğanlarda sık oluyormuş göz yaşı olmadığı için 2 gündede tamamen geçti.
Çok korkmuştuk ama korkmayın çok normal bi durum