Merhaba hanımlar bugün bir anda kızımın sadece karın bölgesinde bu şekilde kızarıklık ve pütürlük oldu. Neysen kaynaklı olduğunu anlayamadım. Farklı bi krem şampuan vs kullanmadım doğduğundan beri aynı şeyleri kullanıyorum. Ek gıdaya da henüz daha geçiş yapmadık ki alerji yapsın. Bir arkadaşım belki egzama olabilir dedi. Açıkçası bende egzama var ondan kaynaklı olabilir mi bu şekilde başına gelen doktora giden ne gibi bi sonuç aldı beni aydınlatır mısınız ne yapmalıyım
