Leylak2050 6 günlük bebeğim beni emmek istemiyor napcam kızlar çıldırıyor resmen. Sarılık oldu mecburen mamla verdik biberonla benim de sütüm yeni geldi. Ona alışınca beni emmek zoruna gidiyor avent biberondu bide ilk bebehimde hiç sorun yaşamamıştım
Nurseoz_55 Leylak2050 silikon uçla deneyip yavaş yavaş memeye alıştırsanız, belki silikon ucu biberon gibi hissedip emer
bernnaa Leylak2050 yanlış uygulama yapmışsın biberon vermeyecektin meme emerken (sütün olmasa bile) enjektörle ağzının kenarından az az sıkacaktın. Öyle dene hem sütün artar hem meme ister
bernnaa Leylak2050 insülin iğnelerinin şırıngalarıyla yap yada 1 cc liklerden al damla damla verir onlar bebeği boğmazsın
Umisko Leylak2050 benim kızım da öyleydi , emzirmeye çalışıtken biberonla göğsüme süt damlatıyorduk bol bol ,öyle alıştı . İlk süt az geldiği için bazı bebekler emmek istemiyor . Kolaya kaçıyor demişti doktorumuz . Bir deneyin isterseniz
Leylak2050 bernnaa ilk öyle yaptım enjektörle veriyordum sonrasında sarılık olunca biberona dönmek zorunda kaldım