Selam kızlar iki tane çocuğum var normal doğum yaptım kordonları bağlatmayi düşünüyorum Allah bunların canını sağ etsin fakat yaş sınırı varmi bilmiyorum herkez yaşın genç yapmazlar diyor bide normal sezeryan ameliyatı gibi olmak istemiyorum çünkü çok korkuyorum canım kıymetli burda bi doktora sordum kapalı ameliyat ile yapıyormuş kesik olmadan o nasıl oluyor acaba ama yaşı sormayı unuttum