Selamben_ Çok üzülüyorum bazen emdikten sonrs agliyor doyuyor mu doymuyor mu anlamıyorum. Ilk doktora gittigmzda doktor mama da takviye ver dedi emdikten sonrs mizirandifu zmaanlsrda mama veriyorm ama sütümün yetmediğini dsnmek bazen beni çok yıpratıyor çok moralim bozuk.. doyup doymadigini da anlayamıyorum. Bazen emdikten sonra elini emiyor.luffdn bisi diyin çok bunaldim.. annemlerde kalmıştık geçen hafta orda emip emip uyuyordu huysuzluk mu doymamak mi anlamadım annemlerde çok mutlu olmuştum galiba sütüm duzeldi demiştim ama yine aynı oldu
Ceylan-Ceylin Selamben_ bu şekilde düşünürsen sütünde daha çok azalma olur kuru dut ve kuru üzüm ye bol bol çok güzel süt artırıyor kimyon çayı iç bide gazı varsa eğer ondanda ağlar emdikten sonra kimyon çayı etki eder onada sütünede iyi gelir birde dere otu bebeğim 4.5 bucuk aylık hergün hala dere otu yerim oda çok güzel süt yapıyor
Uraztos Selamben_ başlarda süt az sanıyoruz yetmiyo sanıyoruz önce kilo alımına bez sayısına bakacaksın bunla yeterliyse mama vermene gerek doktorlar da artık işin kolayına kaçıyor. Ağlayınca calpol ver sütün azsa mama ver hepsi aynı. Kimseyi dinlemeyip sütüne güveneceksin inan bana bebeğine yetecek sütü vücudun üretiyor. Bebeğin sık emmek istiyor bi de ağlıyor diye aç sanma benimki de öyleydi mama ver dediler inat ettim hiç vermedim sürekli emzirdim her ay 1 kilo aldı, ama psikolojik olarak hala aç mı diye düşünüyorum 😅 hiç sıkma canını kilo alımı sana en güzel bilgiyi verir annesisin nasıl hissediyorsan öyle yap doğru olan odur
Gunes-1 Selamben_ ben de süt ve mama gidiyordum bir aylık ama mamayı bıraktı ve mama da alsın istiyorum çünkü bu şekilde aşırı yorucu oluyor. Doktorum mama almasında bir sakınca yook dedi tabii ki süttün miktari ı mamadan fazla olması şartı ile
Selamben_ Ceylan-Ceylin bazen çok azalıyor gibi oluyor bazen iyi oluyorda emziren anne çayı aldım bugün ınsalalh daha iyi gelir .kesilmez dimi kuzum ya 1.5 2,yaşına,kadar emzirmek istiyorum nasip olursa. Ve ek gıdaya geçince daha rahat olur galiba dimi besin alçak ya belki mamayı bırakırız artık
Gunes-1 Selamben_ arada gece eşim kalksın baksın istiyorum biraz uykumu almak için Kuru dut, badem, fındık, rezene falan içiyordum sütüm çoğalsın diye