-Mabel eymenin_annesi34 Yeni yürümeye başladığı için düşüyor. Özellikte totosunun üstüne düştükten sonraki bakışmamız çok hoşuma gidiyor. Ama genel olarak koynumda uyuduğu zamanlar favorim 🥹♥️
eymenin_annesi34 Deletedmom_78 bunu bende seviyorum ama ben kafamı koyunca kıskanç olmalı ki o uyanıyor 🤷🏻😂
tuanamoms_07 eymenin_annesi34 uykusu geldiğinde bana sarılması çok hoşuma gidiyor çünkü başka kimseye sarılmıyor 🥰
Berilsmom13 eymenin_annesi34 saklambaç oynuyoruz bayılıyorum duvara kapatıyor kendini üüü itiiiii biiiii diyo gelip beni arıyo bulunca bi çığlık kahkaha 😂😂
Tubatalha Berilsmom13 Bizde oynuyoruz ama artık biliyor nerde olduğumu gene gülüyor bazende bulamıyor gidip heryeri arıyor en sonunda ben çıkıyorum karşısına ☺️☺️
Sedaalya eymenin_annesi34 uyandıktan sonra hemen kucağıma alıyorum beşiğinden boynumda öyle yatıyor 5 dakika falan arada burnunu omzuma boynuma sürtüyor aşırı hoşuma gidiyor. Miss kokulum 🥰