AYNUR_24 bende 23 aylik oğlumu kesiyorum iki gündür daha doğrusu emzigi kaybetti kendi daha da yeter dedik almadık başka emzik isteyince kaybolmuş diyoruz unutuyo sonra iki gündür bir kaç defa sordu sadece sizde zor okuyorsa aktarlarda sabır taşı var onu alıp kullanın arkadaşım öyle kesmisti