btlkilic Diş için karanfil ve zeytinyağını karıstırıp kullananlar var mı bir doktor takip ediyorum önermemiş zararlı diye ilk dişimizi cıkarıcaz 3.5 aylığız sürekli kasıyor önerileriniz nelerdir ?
nsrnengn btlkilic Ben karanfilleri kırdım ve zeytinyağ içinde beklettim, çok sıkıntı yaşadığı günler bir kaç damla ile parmağımla veya silikon diş fırçasıyla uyguladım. İçeriği ne kadar temiz dense de tetagil kullanmadım, sorunsuz diş çıkardık.
Mervetnl nino33 o zamanlarda şişer diş gelmez ama 8 aylık oğlum aynı sizin gibi o aylarda şişti daha anca patladı alttan 3 tane dişi ilk dişleri 😌
tekbasimabakiyorum btlkilic ben verdim, çok pişmanım. Midesini ağrıttı. O da 3 aylıktı O zamanlar. Şimdiki aklım olsa vermezdim.
nino33 tekbasimabakiyorum peki ne zaman çıkardı disi bizim de 3 aylik şişlik var bugün doktora götürdüm alt damağında kızarıklık var dedi emmiyor aşırı huzursuz