Merhaba hanımlar, biz hatay dan geldik depremden sonra Ankara’ya. Fakat şuan deli gibi rüzgar var ağaçlar yere değiyor, o derece ve asırı rüzgarlı, bu normal mi, ben iklimi anlamadım, bizim oralarda kışı bile ılıman ve hiç bu kadar rüzgar görmemiştim, sanki ev sallanıyor rüzgardan, korkuyorum ..