Irem54-61 evet biz geçirdik. Toplam bir hafta sürdü. 3 gün çok yüksek ateş yaptı. 40 dereceye kadar çıktı. Daha sonra ateş düşünce sırtı kırmızı kırmızı oldu benek benek. Daha sonra ki gün kollarına yayıldı. Tam geçmesi 8 günü buldu. Dr götürdüm tahlil ne yapıldı bir şey çıkmadı. İlacı yok zaten. Ben gün içerisinde 3-4 kez normal yıkama suyuyla yıkayarak rahatlattım. Çok kilo verdiriyor ve gücü azalıyor. Bu arada ateş tüm vücutta değil kafada oluyor.