1 aylık bebeğim bronşit oldu doktorun verdiği ilaçlarin reçetesini okuyorum hep 2 yaş üstü yazıyo geçenlerde reflü vardı şurup yazdı yine 6 yaş yazıyo gazı var dedik metsil şurup yazmış.Sizinde doktorların verdiği ilaçlar böyle mi Allah için hep özel hastanenin verdiği ilaçlar böyle.Kizimda devlete gidiyodum devletin verdiği ilaçlar daha güvenilir sanki.1 aylık bebeğe iğne de yaptılar bugün daha çok küçük değil mi ? İçim içimi yiyo sanki ya ilaçların yaşları büyük diye,iğne yapıldı diye