Fatma_yesldg Selam kızlar kızım 20 aylık pda sı vardı. Açık kalp ameliyatı oldu bugün şuan yoğun bakımda nasıl bi süreç olucak Önümüzde bilgisi olan varmı
elvan16 Fatma_yesldg benim kızımda da damar darlığı var bu ayın sonunda olcak kalptan amilyt yoğun bakimdn çıktı mı cocognz çok geçmiş olsun rabbm size bagislasn inşallah bide yoğun bakımdaykn cocognuzu görebiliyor musnz
Gizemcbc Fatma_yesldg çok geçmiş olsun benimde oğlum 25 günlükken açık kalp ameliyatı oldu. 2 ay yoğun bakımda kaldi ama bizim ameliyatının ağırdı damarları tersti ve 3 büyük delik kapatıldı. Şuan hamdolusn 3 bucuk yaşına sormak istediğinizi sorabilirsiniz. Hangi hastanede bu arada
YagmurElamm Fatma_yesldg benim kızımda pda problemiyle doğdu direk yoğun bakıma alındı ilaçla kapanmasını beklediler kapanmayinca 2 aylıkken ameliyat oldu. Toplam 3 ay yoğun bakımda kaldı şimdi 13 aylık kontrollerimize gidip geliyoruz
Aysegulb Hiç bilmiyorum Allah yardımcınız olsun , Rabbim kızınızı size bağışlasın Şafi ismiyle şifa versin 🙏🏻
Fatma_yesldg elvan16 kızım da akciğer de bi damar darlığı vardı hem onu hallettiler Hemde kalbini hallettiler çok şükür bugün 2 ci günü bitirdik 3 güne giriş yaptık darısı sizin başınıza inşallah siiznkide iyi geçer
Fatma_yesldg Tiggerr20 elvan16 yoğun bakımdaykn cocognuzu görebiliyor musnz 1 gece kaldı sabahı odasına geldi yoğun bakımda göremiyoruz maalesef uyuyor orda ama güvende içiniz rahat olsun
Fatma_yesldg Gizemcbc İstanbul Acıbadem hastanesinde olduk perşembe taburculuk görünüyor hayırlısı bakalım