Zynppp_0999 2 buçuk aylığız bir kaç gündür gece uykuda sürekli ayakları elleri hareket halinden Buda onu uyandırıyor. Gazı var ama doğdu doğalı vardı böyle değildi ama bu yeni başladı. Nedir bu ne yapıcam ben
Karan61 Zynppp_0999 trendyolda cırtlı kundak var sadece kollarını sarıyoaun tavsiye ederim ben öyle çözüm buldum uyanmıyo bu sekilde
Yagmur_24 Zynppp_0999 bacım 8. Aydayız kafasını koyduğum yerden ayağını alıyorum o hareket ne ki daha yeni öğrendi hareketi senin beben daha sen dur sonra neler neler olacak 1-2 saatlik uykularla 8. Aya getirdim allah sağlık versin sağlıkla büyüteyim😂😂😂🌺🌺🧿🧿🧿
Ballikizim99 Ben kızımı 2 hafta anca kundaklayabildim doktor kundak yapma deyince elleri kolları açık öyle alıştı uyuyana kadar sürekli kollar bacaklar hareket halinde uykuda bile arada çırpınıyor üstünde battaniye durmuyor sade tulumla yatırıyorum artık
Karan61 2boymommy 2boymommy korkutmak istemem ama yüz üstü gece yatırmayın bebek ölümlerinin sebeblerinden biri eğer kafasını kaldırırsa yüz üstü kendini boğabilir ve ağzından cıkardığı direk soluduğu için solunum yolu tıkanabiliyomuş bunlar benim düşüncem değil doktorumun söyledikleri bence yatırmayın 🙏🏻
2boymommy Zynppp_0999 evet 2 aylikken basladim ben cünkü elleri ayaklari dediginiz gibi durmuyordu uyaniyordu ve gazida vardi yüz üstü yatirali rahatiz cok sükür
2boymommy Karan61 aaa ama banada doktorum demisti kafasini kaldirip sag sol cevirebildigi icin yatirabilirsin diye 🤔
Zynppp_0999 Karan61 aldım daha ilk günden yapmayın dedim yok o elleri çıkarmadan uyumadı. Resmen çatladı içinde bende yapmadım artık
Zynppp_0999 2boymommy evet onu bende duydum kafasını çevirebiliyorsa yatırılabilirdi. Ama genede tercih meselesi
Karan61 2boymommy sen başındayken yapabilirsin yani gör nasıl uyuduğunu ama gece yapma bence 😊 çünkü yüzünü kapatır allah korusun
Karan61 Zynppp_0999 her bebek kundak sevmiyo evet bende zorla alıştırdım biraz sabret ağlasın alışır 🥰
durugiz Zynppp_0999 bende uyuduktan sonra kundağın cırtlarını bağlıyordum iyi gidiyorduk 3.aya girdik şimdi bir elini zar zor çıkarıp cırtı bile açıyor 🥺
Yagmur_24 Zynppp_0999 dur bi dönmeyi öğrensin dönmek için uyanacak dönecek öyle ağlayacak yanlarını sıkıştırim dönmesin dicen dönemedim die ağlayacak şimdi oturmayı öğrendi oturmak için uyanıyo yatırıyorum geri oturuyo yürümeyi öğrenince de yürüyecekmiş uyanıp o yüzden daha dur daha dur şarkısını sana armağan ediyorum gepmize kesintisiz uykular diliyorum tşklerre😂😂😂😂🥰🥰🥰🥰🥰
2boymommy Zynppp_0999 öyle tabi canim bizimki yüz üstü rahat ediyor diye öyle yatiriyorum zaten kafa yerinde durmuyor hep sag sol ceviriyor Eller ayaklar kipirdamasin dedik bu sefer kafa durmuyor yerinde🤣
ceylan34 Benim bebiş hala elleriyle kendini uyandırıyor 4 gün sonra 5 aylık olacak hala kundakla yatırıyorum deliksiz uyuyo 🤗