byzss benım koku vardı doktora gıttım baslangıc ama henuz olmamış iltihap olsa yarayı bıyerden açar kendıne akacak yer bulur demişti daha iltihap olmamasına rağmen öyle ıgrenc öyle yoğun bir kokukı almamanız imkansız steril temiz bır bezle sık sık temızleyın ıslak ve nemli bırakmayın en önemlisi buymuş