Aynı dert bizde de vardı 6 ay itibariyle alan yerler de oluyor. Bizim baktığımız yer hoşumuza gitmedi o yüzden vermedik 1 yaşına kadar dönüşümlü geldiler anneler ama mecbur kalsaydık verecektik. Çok az küçük bebek alan yer oluyo 3 yaş sonrası çoğu yer alıyo ama bebek sınıfı bir iki yer bulduk büyükşehirde bile. Hiç sorun olacağını sanmıyorum. İnsallah bulursunuz 🙏🏻