Bir dönem kilo sorunumuz oldu persentil altında kalmıştı alerjiden dolayı . Böyle postları okuyup çok üzülüyordum , doktor kontrolünde ağlamıştım benim kızım neden zayıf hasta mı acaba diye . Eminim kötü bir niyetiniz yoktur ama böyle postları okuyup üzülen çok anne var bilin istedim