inciyk Normal bir durum. Kendinizi üşütmeyin. Pansuman önerildiyse onu yapmayı ihmal etmeyin. Dinlenin.
Kiminin 6 ay kiminin daha kısa yada uzun sürebiliyormuş bu hassasiyet.
Bende 19 gün oldu o durum devam uyuşukluk, bıcwk kesiği gibi acı hissediyorum 😔