Zeynepcagan 5 aylık kızım var kayınvalidem yaşlı olduğu için bakamıyor kendi annemde yok. Maddi sıkıntılardan dolayı çalışmam lazım kreşe vermeyi düşünüyorum bana bi akıl verin lütfen 😔