yozkan benim kızım 33 haftalık doğdu boy kilo gelişim olarak doktorumuz hep düzeltilmiş i baz aldı
2 aylıkken bi doktora denk gelmiştik ya i nerdeyse kızım o aralar yeni doğmuş olacaktı normalde doktor bana dediki bebeğin sosyal gülümsemesi yok otizim var bebekte diyorum ki prematüre 33 haftalık doğdu yok olsun başlaması lazımdı
Çok şükür hiç bi sorunumuzda yok