Postal ah canım bana neler dediler 2 kez farklı nöroloji doktoruna gittim ikisi de takip edicez falan dedi bas büyümesini onu zaten sağlık ocağı takip ediyor diye gitmedim bidaha lohusalığım hep ağlayarak geçti kafası büyüyor mu erken kapanır mı diye şimdi kızım 1 yaş 1 aylık sağlık ocağına gittik geçende 1 yaş aşısı için hâlâ biraz açıklığı var kapanmamış dedi düşün inşallah geç kapanır çünkü bana bir çocuk doktoru küçük kalıp geçte kapanabilir korkma demişti içini ferah tut benim yaptığımı yapma ağlamaktan yavrumu sevemiyordum rabbim çocuklarımıza sağlık sıhhat versin