SSN061221 Anneler tuvalet eğitiminde gece altını bağlıyor musunuz , önerilerinizi yazın lütfen, kızım 2 buçuk yaşında ve alıştırmaya çalışıyorum çok zor 😞
Rozalinda SSN061221 şu an bu konuyla alakali sinir krizleri geciriyorum ben de:(( 2,5 yasinda 3. Gunumuz ve sabrim bitti resmen delirecegim. Oturuyor lazimliga yok yapmiyor. Kalkiyor bes dk sonra heryer cis.
Yarim_Kilo_Kiyma SSN061221 Ben bezi atınca direkt gece ve gündüz olarak çıkarttım. Kavram kargaşı olur öyle.ilk bir hafta çok normal böyle altını ıslatması
SSN061221 Rozalinda ben klozete alıştırıyorum , lazımlık bilmiyorum pek düşünmedim , direk klozet kapağı aldım ve oraya alıştırmaya çalışıyorum, ama merak ettiğim bu süreçte gece bez takmalı mıyım yoksa ilk önce gündüz alıştırmak mı
Rozalinda SSN061221 evet en iyisi direk klozete alismasi benimki alismadi klozete malesef. Ben gece takiyorum bez. Ozel bi durumumuz var o yuzden. Sabah beze bay bay yapicaz diyorum.