alpsmother_ Guzelanne34 asla alma derim ben kullanıyorum benimki yine o kadar kötü değil ama eltiminki her yeri pas tuttu değişik bir Şey oldu hiç gerek yok heyecan aramaya boşver
Aysirella Guzelanne34 ben kullanıyorum 5 yıl önce vestel bayisinden almıştık hiç renk değişimi vs olmadı. Ama görümcem ve eltisi hepsi burada uygulamasından aldı onların ki kararma yaptı orjinal almaya özen gösterin
Guzelanne34 alpsmother_ yaaa çok kararsızım. Hep istediğim modeldi evlendiğimde alamamıştım. Çok mu kötü oluyor ya
Guzelanne34 Aysirella yok gidip vestelden almayı düşünüyoruz ama biraz araştırma yapınca gold yerlerin karardığını okudum. Sizde hiç mi olmadı ?
Aysirella Guzelanne34 hiç olmadı hala ilk günkü gibi valla sadece deterjanla silmemek gerekiyor ben arada siliyorum oda domestos köpükle
2ogullu1anne Yaa bende var annemler aldı.Cok beğendi.Kimsede yok falan dedi.Ben istemiyordum onu.İnanın Sildikce karardı almayın derim.
2ogullu1anne Guzelanne34 parlatıcı ile sildim.Domolla sildim.Asperoks mavi güçle sildim. Attı rengi hemen.
alpsmother_ Guzelanne34 aynen valla pirinçle yapılan bir marka da vardı hatta ama değişik bir ismi vardı