ervaa38 2 aylık kız bebeğimin kilosu 5 kilo çıktı aşı gününde.sizce iyimi sadece anne sütü alıyor?birde aşıdan sonra baygın halde uyuyor normalmi? Ateşi yok şuan
Mervetnl ervaa38 bence iyi değil aşırı zayıs sütünüx yaramıyor galiba mama vs ile desteklemelisiniz… Demek çok isterdim ama demicem gayet iyi eğer dr iyi dediyse zaten biz ne desek boş. 😌