Kızlar merhaba 7 aylık bir bebeğim var pipisi kızarıyor son iki haftadır bide üst kısmında isilik gibi kırmızı noktalar var yeni bir tadım yapmadım alerji de değil neden oluyor olabilir acaba havalar soğuyunca daha az yıkamaya başladım ondan olabilir mi