canselkvk 6 aylık sendromu diye birşey varmı kızlar vallahi ne uyku kaldı ne birşey deliricem uykusuzluktan ne gece ne gündüz uyumuyor ??
canselkvk Hazelsmamm gün içinde 2 saat uyku 2 saat uyanıklık düzenimiz vardı ne güzel gecede 9 da yatar gece 3 te birkere emer geri sabah 7 8 gibi kalkardı ama şimdi geceleri çok kötü şeyler gündüz de yok
canselkvk senuray 2 tane altta çıkardı üstlerine filanda birşey yol alttakilerde tamam yani 15 dakika ya bir uyanıyor hele dün gece 4 den sabah 9 10 na kadar uyanık kaldı