Merhaba 15 aya girmeye bir kaç gün kaldı doktor mamayı kesmemi söyledi fakat iştahsız bir çocukla uğraşıyorum yemek yemiyor bende mama ve gıda veriyorum haliyle ve kilosuda ayına göre geride kaldı hatta kaç aydır aynı kiloda mamayı nasıl bıraktınız birden mi bizim ki mama istiyor gece beslenmesini de kesemedim zayıf olduğu için doktor kesmemi söyledi iştah şurubu yazdı isterseniz kullanırsınız diye kafam çok karışık tecrübeli anneler sizler nasıl baş ediyorsunuz 😔😔