Ahas1602 Şimdi ben post açıyorum kodu başkası kullanıyor e ben niye açtım o zaman lütfen kod vermek isteyen varsa özelden post sahibine atabilir mi yani hep alınıyor ben anlamıyorum kendi postunuzu kendiniz açın halla halla