Kızlar demin dikişlerimi kontrol ederken gördüm 1 tane dikişim düşmüş ve o dikiş olmayan yerde etim açık yani sanki hiç dikiş atılmamış gibi yarık duruyor dikişide iç çamaşırımda gördüm düştüğünü öyle anladım doğum yapalı 22 gün oldu. Böyle olması normal mi o et kaynayacak mı kendi kendine doktora gitmeme gerek var mı? Dikişin patladığını düşünmüyorum çünkü kanamam falan olmadı lohusa kanamam bitti başına gelen ya da bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim