Calikusuu1 Sticker dene mutlaka benim kızımda hep altına yapardı. Gözümün içine baka baka yapardı. Hatta bazen bebekleriyle oynarken sen kakiş mi yaptın he derdi. Biraz sonra altına yapardı. Yani herşeyin farkındaydı ama işte tuvalete yapmazsı. Buradaki bir annenin tavsiyesiyle sticker aldım. Eve geldim çişini tuvalete yaptı. Sonra ben stıcker verdim. Anne bir daha istiyorum dedi. Bende çişini, kakişini tuvalete yaparsan vercem dedim. O da anne tuvaletim var dedi. Tabi ben yeni çıktığı için inanmadım ama götürdüm. Kakişini tuvalete yaptı ve wc konusu o gün kapandı çok şükür. Çocuğunuzun seveceği tarzda stickerler alın çok heves ediyorlar 🥰