diyete girdik eşimle ama bugün regl olmama az kaldığı için fena bi tatlı krizi tuttu evi talan ettim kendimi tutuyorum ama tatlı isteğimi bastıramıyorum ne yiyebilirim ne hazırlayabilirim cok fenayım her gün 3er 5er çikolata gömmenin vicdan azabını çekiyorum 😣😣