elisa2705 Merhaba kızlar bebeğim 5.5 aylık suan ek gıdaya daha geçmedik ama mama sandalyesine alıştırma sürecindeyim hiç sevmiyor ağlıyor hep siz nasıl teşvik ettiniz bi öneriniz var mı sevdiği oyuncaklarında önüne koyuyorum ama gene aynı durmak istemiyor