Benim kızım da sık uyanıyodu. Ama ayda 1 kilo alıyodu. Uyanması sadece aç olduğundan olmaz. Belki gazı var. Sağdığınızda var olup bebeğinizi doyuran süt şimdi neden yok olsun ve bebeğinizi doyurmasın ki? Tam tersi daha da artmıştır. Bol bol emzirmeye devam edin ve yetmiyo düşüncesinç kafanızdan atın.