Doktorlar 6 aydan önce bişey verme deselerde ben bi kerelik ağzına ezip sürücektim hayalim buydu.. ama bebeğim yedikçe yedi çeyrek muzu.. daha da mama vs doğru düzgün içmedi o kadar yedi ki doydu😀😀 böylece ek gıda serüvenimiz başlamadan bitti. (Ek olarak söyliyim az bişey taddırıcaktım ek gıdaya geçmedim tabiki..)
Sizler ek gıdaya kaçıncı ayda geçtiniz kızlar🥰