Edda112 Kızlarr birden kalkıp esimizle dans edebileceğimiz anlamlı romantik dans şarkısı öneriniz var mı? Siz hangi şarkılarla dans ediyorsunuz ☺️
paralelevrendemutlu Edda112 Enbe orkestrası& Cem Belevi- Yollarım olsa Düğünde dans şarkımızda hala açar ederiz
Cey__35 Nazende sevdiğim ilk dans şarkımız düğündedir de ilk dansı bu şarkıyla yaptık bizim için özel nerde duysak ortam müsaitse dans ederiz
Beyninizikullanmakucretsizdir BurcuKucuk bende çok seviyorum hem ses uyumu muhteşem hemde eş olarakta çok uyumlular maşallah diyeyim 🙈
2ogullu1anne 2 hafta önce kız kardeşimi evlendirdik.Dans şarkılarını ben önerdim.Özdemir ERDOĞAN Bana ellerini ver
0123mavili Eylem Aktaş yüreğimden tut ilk dans müziği ve aşık olduğumuzda bizim olsun dediğimiz şarkı bende anlamı büyük