3 aylık oğlum emmeye başlıyor 2 dakika sonra bağırarak ağlayarak kendini çekiyor ve krize giriyor resmen. Bunu genelde akşamları yapıyor . O an emzigi tutuyor fakat memeye gelmiyor sakinleştirmeye çalışıyorum süpürge sesi vs eğer canı isterse tutuyor tekrar. Bu durumu yaşayan var mı