beyzzsenturkk_ Dlkuzn 9 buçuk aylık arada beni baba ve dede diye çağırıyo sence bilinçli olabilir mi ahahahahah anne diye heceliyorum ağlıyo sanırım anneye karsı bi seyi var ben dedesiymisim mesela 🥸