Duruezgi44 Merhabalar hamilelikte nefes darlığı olan varsa nasıl rahatlıyorsunuz kullandığınız birşey var mı yardımcı olursanız bazen çok bunalıyorum balkonda hava alıp rahatlıyorum bu 2. Hamileliğim ilkinde bu kadar erken başlamamıştı 18 haftalığım şuan
Ea_annesi Doktora gitmenizi tavsiye ederim troidle ilgli sıkıntıdan dolayı bn benzerın yasadım sonrada sorun oldu danısın bence
Duruezgi44 Ea_annesi astım vardı bi süre ilaç kullandım şuan kullanmıyorum kendi doktoruma danısıp başka bölümden randevu alayım dedm astım olsa bile ilaç kullanamam sanırım
Ea_annesi Duruezgi44 siz gidin yinede söyle söylyım bnde hapa baslamstm troıddn ama sonlara dogru dozu yüksek gelnce carpıntılar basladı ve dogummda oyle basladı ne yazıkkı nefes darlgm oluyodu ama bnde ilerledi ondn diye onemsemıyodm ama bi aksam hastande buldk kemdmzzi sizin farklı durumnz tabi kormayında ilaç vermez dye gitmemezlk yapmayın ileri derece astımı olup hamile olanlarda var illaki kullanıyorlardr bence ilaç danısrsnz
Duruezgi44 Ea_annesi öyle yapayım o zaman çünkü bi kaç gündür çok rahatsız ediyor fazla yemekten mi diyorum az yemeye başladım bu yüzden