Merhaba kızlar oğlum 3.5 yaşında yasıtlarına göre geride kaldı tekli kelimeleri var gel, aç, ver, gol, anne, baba, dede, kay, koy renkleri bilir söyler alfabeyi falan ama cümle kurmuyor o yüzden dil terapistine başlattık bu 4. Seans olucak ama sanki sonuç alamıcaz gibi hissediyorum 40dakika sürüyor seans oyun oynuyorlar oynarken mesela oğlum araba sürerken hocası Araba kay, araba düştü vs kelimeler kullanıyor kelime haznesini çoğaltcaz dedi başta ama sanki bana yetersiz geliyor 40 dakika bilemedim