1oglananasi6 Kızlar oğlum dün aşı oldu gece hiç uyumadı bugün de sol kolu sisti ve baya kızardı kolonya sürdüm ne yapabilirim agri kesici de verdim
starwomen 1oglananasi6 bizde olduk ama bizde sadece hafif kızarıklık oldu başka bir etkisi olmadı. Zaten ağrı kesici vermişsiniz başka bir şey vermeyin bence gece de aynı devam ederse huzursuzluğu bir ebenize/ hemşirenize danışın
Byz2019 Htc4504 hemşire şişlik ve kızarıklık olur normal demişti bize 1 hafta falan sürdü buz koyun sakın masaj yapmayın dedi hatta morarmaya bile dönmüştü ben dayanamayıp doktora gösterdim o da normal dedi
Htc4504 Byz2019 ya çok teşekkür ediyorum cevabınız için bizede buz gezdir dedi ama asla izin vermedi yavrum insaAllaj bizimde çabuk geçer tekrar çok teşekkür ediyorum 🌺