elfgokce Bebeğim 2 buçuk aylık. Çok zor uyutuyorum. Sizin taktikleriniz nasıl. Bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz. Saat tutuyor musunuz? Yoksa uykusunun gelmesini mi bekliyorsunuz
starwomen elfgokce kızım ilk üç ay 19-19.30 arasında uyuyordu. O dönemler emzirerek uyutuyordum ama gece uykusu çok güzeldi yani uykuya geçerken rahattık. Yaz dönemi olduğu için her gün duş aldırıyordum
elfgokce ArvenMom bebeğiniz ne kadarlık. Ben henüz uyumak isteyip istemediğini anlayamıyorum. Uzun süre uyanık kaldıktan bi süre sonra yatağına bıraksam deli gibi ağlıyor.