TubaB Ne yaparsam yapayım yatıramıyorum. Aç değil , uyanıklık normal (3-4 saat), altı temiz, gazı yok… neden uyumuyor? 11 aylık bebeği olup böyle olan var mı? Bir hafta oldu böyle doktora mı götüreyim?
1keremannesi TubaB aynı durumu yaşıyorum geceleri gündüz olmuş gibi uyanıp güne başlamak istiyor sürekli uyanma uykuya dönmeme😭