Neden sakıncalı olsun ki? Bıraktırması dert sanırım bir o var 😅Kendi kendini sürekli uyandırıyorsa bence gayet mantıklı. Anne karnındaki sıkışık hissi hatırlattığı için çoğu bebek seviyor. Tog ayarlı kundak uyku tulumları var. Müslinle yapmak yerine dediğim kundaklardan, hazır fermuarlı kundaklardan ya da kundak kemerlerden de alabilirsiniz. Benim kıza ilk zamanlar kundak yaptım bir ara reddetti sonra tekrar kundaklamaya başladım 4 ay oldu hala kundakla uyuyor ben de nasıl bıraktıracağımı bilmiyorum 🥲