alpssmom Merhaba oğlum 35 haftalık doğdu 3 ay 26 günlük şu an doktorumuz rota aşısını 3-4-6’da üç doz şekilde olsun dedi ama herkes 3-5-7 şeklimde oluyor sizde nasıl oldu kafam karıştı açıkçası farklı olunca