Aliemir14 Kizlar 1 Ekim’de adet oldum 26 sında esimle korunmadık bugün 2 Kasım ve hala adet olmadım sizce hamilelik varmıdır
Alpyigit3434 metehaninannesiiii merhaba benimde son tarihim 4 ekim spiral vsr bende o normalfe erkenden getirirdi kanamayı ama şuan olamadım test yaptım negatif çıktı hala adetme 1 gün kaldı son şüpheli ilişkide 3 gün önceydi spiral var ama kaydıysa ya diye korkuyorum 🥹
Alpyigit3434 Merhaba benimde öyle oldu 4 ekimdi oldugum tarih ama hala olmadım akıntım gelşyor sanırım bugünde olmucam çok korkuyorum sizinde böyle mi akıntı geliyomu
Alpyigit3434 Aliemir14 benimde var ilk kez mi gecikti benim ilk kez böyle oldu yani hala gecikmedi aslında ama böyle olmuyodu daha önce
PrensAnnesi1625 Ay kızlar birşey diyin yaaa banada ben enson geçen ayın 1inde oldum ve daha olmadım 4hafta olcak nerdeyse olmadım nirmalde 20gunun üstünde olurdum ama smdi 30gun olcak olmadm test yaptım 3gun önce çıkmadı napcagimi sasrdm